Mitt fyrste forsøk på å lage en blogg...

Interessant eller ei. Her e ej å mine raritetar! He du allereide kome so longt at du kika på MIN blogg, so e du i allefall LITT nysgjerrig. Nysgjerrigheita lenge leve =D




Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

torsdag 7. mai 2009

Møte med Norges farligste slange

Mandag 4 mai gjekk ej å Stine-Iren tur på folkestien Vikane i Sogndal. Her gjekk no vi å skravla om alt å ingenting. Plutselig sei Stine-Iren "Oweeeee" å spring nokre meter bak. Ej mitt kålhaud såg bere nåke svart stort nåke som gjorde at ej synst ej tenkte edderkopp med en gong. Då va det gjort. Hata å hyle som en forskremt hyene... sprong og stilte mej ved siden av Stine-Iren. So spurte ej da ka d egntlig va vi såg. Hoggorm! Nei, då bere måtte ej ta fram mobili min med en gong, for ej he ALDRI sett en i levande live før... Skremt og nysgjerrig knipsa ej et bilde. Bere synd ej ikkje hadde skikkelig kamera med mej =(

1 kommentar: